做激光脫毛比錢買難受

 

早幾年幫襯彩光脫毛,當年都仲係588underarms 嘅年代黎 (宜家降價到$188) 瀨過野嘅都會知道原因,脫極都生翻真係好frustrated!於是我轉去做激光脫毛,揀間大牌子實無死,Dermes 係開左17年嘅激光脫毛公司,又有咁多大明星做代言人,點會死得人?我鍾意佢勝在有兩part free trial,感覺真係好大牌子,唔怕蝕底咁,應該唔會上到去撳我。講真丫,如果真係有激光脫毛公司做到徹底脫毛嘅效果,女人為左靚,就自然攢到錢出黎。


 


 
 
上到Dermes去試完個激光脫毛療程,皮膚係有白滑咗,仲有Product拎,佢支紅水超好用!於是比錢買左 part 全面激光脫毛!話一part就一part,無hard sell,算係唔錯。

 
每次做激光脫毛前都要敷冰,再吹埋冷風⛄⛄,舊冰凍到雞皮都起晒,加上四個月後,就無辦法再一個月book 一次脫毛療程,分店係就係好多,但個schedule tight,book到我都無乜心機。

 
於是我再去搵下其他公司,想搵唔使敷冰嘅激光脫毛療程!見到有Medilase激光脫毛廣告就八吓,但佢地好寸,無激光脫毛free trial ,只得Pro-test。上網search 話佢只係打一下,即係點?咁其實唔知好唔好架喎⋯⋯我覺得好cheap囉。之後見親 Medilase 激光脫毛廣告,都只係Pro-test,咁唯有都係網登記

 


 
 
上到Medilase填左成30 mins問卷,少啲耐性都想放棄,之後聽療程總監解釋,佢地有套私家嘅Total Solution,全方位幫激光脫毛喎,開頭都唔明係乜黎,原來激光脫毛前後都好多額外野幫我做 (但無額外收費);例如,激光脫毛療程前要知清楚我嘅健康,皮膚狀況ok 先會做我生意,話要confirm一下我有冇對激光敏感,估唔到會咁小心。試果一下激光脫毛Pro-test,係有少少凍少少拮拮地,但總算知道左激光脫毛前先做Pro-test嘅重要性而且價錢平過Dermes 咁都可以一試!

 
於是買左underarms嘅激光脫毛療程,加多少少有上唇再送下唇,都係8千幾,即管試下Medilase 嘅激光脫毛la ~ 做左5次,都清晒d 毛,不過費事有手尾啦,做埋第6次,正式完晒成個激光脫毛療程,療程期間除左有療程總監專係跟我個Case,我病左要食藥又都好上心,問我食左啲藥係咪做得激光脫毛⋯⋯仲有個治療師只專注進行激光脫毛療程,唔會做住療程比人sell,咁幾好,一個價錢兩份services!
 
個total solution 有埋Post-Treatment Care,每次激光脫毛後因為肌膚幼嫩左,做返啲適當保護,可以減低皮膚因激光脫毛後出現紅、腫、痛等情況。如果脫毛後有任何問題,個total solution 仲有個CLINICAL DEPARTMENT係後面,由醫護團隊back up自己,感覺pro好多囉!

 
 
 
 

留言

這個網誌中的熱門文章

dermes medilase 價錢攻略 - 激光脫毛點揀好?

酵素減肥大揭秘!揀啱減肥產品免中伏